Un eveniment corporate este un moment unic in parcursul companiei tale, de aceea trebuie sa fie unul reusit si bine organizat. Evenimentele corporate sunt de mai multe tipuri, fiecare dintre ele avand directii si obiective diferite.
In randurile de mai jos vei descoperi diverse caracterisitici ale evenimentelor de tip corporate si modul in care acestea se clasifica.

Conferinta de presa
O conferinta de presa marcheaza lansarea unui nou produs in cadrul companiei. Este o practica de marketing de cele mai multe ori, dar in acelasi timp o conferinta de presa ar putea fi organizata si cu scopul de a informa presa cu privire la noile strategii ale companiei.
Seminarii, workshop-uri, training-uri
Aceste activitati specifice unui eveniment corporate sunt organizate in spirit educational. Rolul acestora este acela de a incuraja invatarea, lucrul in echipa, rezolvarea unor probleme sau provocari ce apar in cadrul departamentelor companiei. In cadrul acestor evenimente echipa organizatorica ofera resursele necesare astfel incat intreg evenimentul sa fie un succes.
Lansarea de produs
Sunt companii caror functie este aceea de a crea produse, de a le lansa pe piata, iar daca sunt raspund pozitiv cerintelor clientilor atunci acestea sunt puse la vanzare. Un eveniment corporate poate avea si acest scop, lansarea unui produs pe piata. Mass-media prezinta si ea un rol in acest sens, motiv pentru care produsul respectiv poate fi promovat mai usor.
Petreceri tematice
Un eveniment corporate poate avea si aceasta functie, si anume planificarea de evenimente tematice. Este un moment extraordinar de comunicare si conectare cu ceilalti membri ai echipei. Astfel de evenimente se pot organiza cu prilejul sarbatorilor de iarna, Halloween, Martisor. Fotografiile si inregistrarile video vorramane amintiri pretioase pe parcursul anilor, iti vei aminti cu placere de acele momente
Ceremoniile de atribuire
O ceremonie de atribuire este dedicat angajatilor din companie care au obtinut performante la locul de munca. Acestia sunt premiati in cadrul acestui tip de eveniment si incurajati sa continue cu acelasi profesionalism munca pe care o fac in cadrul departamentului. Organizarea acestor ceremonii prezinta un farmec si denota o atitudine progresista din partea conducerii firmei.
Targuri comerciale
Sunt o oportunitate grozava cand vorbim de a prezenta sau a vinde ultimele produse pentru clientii si partenerii de afaceri. Acest tip de eveniment face conexiunea potrivita intre producator si client, fiind un context in care fiecare dintre cei doi pot interactiona si de ce nu, de a oferi feedback in ceea ce priveste caracteristicile produsului respectiv.
Acestea sunt doar cateva din paleta de evenimente de tip corporate. Priveste atent la nevoile si obiectivele companiei tale si alege ce tip de eveniment ar fi potrivit pentru stadiul in care aceasta este acum.